Inschrijvingsvoorwaarden

Inschrijvingsvoorwaarden

Workshops/Studiedagen

  • Om organisatorische redenen vragen we je bij voorkeur, en indien mogelijk, in te schrijven tot 14 dagen voor de start van het programma.
  • Je inschrijving is definitief vanaf het inzenden van het inschrijvingsformulier.
  • Het totale inschrijvingsgeld is verschuldigd te betalen binnen de 15 dagen vanaf de datum van inschrijving.
  • Annulatievoorwaarden:
    • Annuleren door de deelnemer is enkel schriftelijk mogelijk door te mailen naar secretariaat@rapunzelvzw.be. De datum waarop de schriftelijke annulatie ontvangen wordt, is van toepassing voor de verdere onderstaande annulatievoorwaarden.
    • Het niet betalen van het inschrijvingsgeld geldt niet als annulatie.
    • Bij annulatie door de deelnemer wordt altijd een administratieve kost van 20% van het inschrijvingsgeld verrekend.
    • Bij annulatie door de deelnemer minder dan 14 dagen voor de start van de cursus, moet het volledig verschuldigde inschrijvingsgeld worden betaald. Reeds ontvangen inschrijvingsgeld wordt niet teruggestort.
    • Bij annulatie van de vorming door de opleidingsverstrekker wordt het volledige inschrijvingsgeld teruggestort.
  • Er wordt een deelnemerslijst opgemaakt met je naam, organisatie en functie. Om je op de hoogte te brengen van de samenstelling van de groep ontvang je vooraf deze deelnemerslijst samen met de praktische schikking van de workshop.
  • Indien van toepassing zal je naam, voornaam en het e-mailadres opgegeven bij jouw persoonlijke gegevens op het inschrijvingsformulier gebruikt worden om een account aan te maken op leerplatform Rapunzelbase (via Moodle). Het mailadres kan je desgewenst steeds zelf wijzigen in Rapunzelbase.

Opleidingen

  • Om de procedure van kandidatuurstelling en het samenstellen van de opleidingsgroep vlot te laten verlopen, vragen wij om zo spoedig mogelijk in te schrijven en, indien mogelijk, uiterlijk 1 maand voor de start van het programma.
  • Je inschrijving is definitief vanaf het inzenden van het inschrijvingsformulier.
  • Het totale bedrag te betalen bij inschrijving is verschuldigd te betalen binnen de 15 dagen vanaf de datum van inschrijving.
  • Annulatievoorwaarden:
    • Annuleren door de deelnemer is enkel schriftelijk mogelijk door te mailen naar secretariaat@rapunzelvzw.be. De datum waarop de schriftelijke annulatie ontvangen wordt, is van toepassing voor de verdere onderstaande annulatievoorwaarden.
    • Het niet betalen van het bij inschrijving gevraagde bedrag geldt niet als annulatie.
    • Bij annulatie door de deelnemer wordt altijd een administratieve kost van 20% van het bij inschrijving gevraagde bedrag verrekend.
    • Bij annulatie door de deelnemer minder dan 30 dagen voor de start van de cursus, moet het volledig verschuldigde gevraagde bedrag bij inschrijving worden betaald. Een reeds ontvangen betaling wordt niet teruggestort.
    • Bij annulatie van de vorming door de opleidingsverstrekker wordt het volledige bij inschrijving gevraagde bedrag teruggestort.
    • Indien je niet weerhouden wordt om aan de opleiding te starten, wordt het reeds betaalde bedrag bij inschrijving volledig teruggestort.
    • Indien er bij de start van de opleiding bijkomend opleidingsgeld gevraagd wordt, wordt dit bedrag niet terugbetaald bij stopzetting, afwezigheid of onderbreking van de gestarte opleiding.
  • Er wordt een deelnemerslijst opgemaakt met je naam, organisatie en functie. Om je op de hoogte te brengen van de samenstelling van de groep ontvang je vooraf deze deelnemerslijst samen met de praktische schikking van de opleiding.
  • Je naam, voornaam en het e-mailadres opgegeven bij jouw persoonlijke gegevens op het inschrijvingsformulier zal gebruikt worden om een account aan te maken op leerplatform Rapunzelbase (via Moodle). Het mailadres kan je desgewenst steeds zelf wijzigen in Rapunzelbase.
Versie 16/09/2024